Freeeeedag!

Satte mej här och tänkte jag skulle skriva ett par rader. Men när jag väl skulle börja kom jag inte på ett skit att skriva.. Som vanligt..

Idag vet jag inte alls vad som händer.. Blir väl en tråkfredag i vanlig ordning.. Skulle vilja ta en tripp till Ullard men jag vet inte riktigt vad ekonomin säger om den planen.. Kanske ska vänta till Löningen kanske..

Hmm.. Jag la Prinsen för en liten stund sen. Men han har dom senaste dagarna vart väldigt svår att få o somna. Igår kväll tog det nästan en timme innan han somnade. Låg och pratade i sängen naturligtvis. Men innan på dagen tog det drygt 1 och en ½ timme innan han sov, och då sov han bara 30 minuter! Gahhh.. Varför ändra på detta nu när det gått så bra? Jag förstår inte riktigt.. Han kämpar och kämpar och kämpar.. Vad är problemet? Innan har han ju somnat på 2 röda sekunder när jag lagt han..  Me don't understand!

Nääe, nu ska jag försöka grejja lite här.. Och hoppas han sover en bra stund!


Kommentarer
tarja

Åh den där perioden är inte rolig! Vet när jag gick genom den med Philippa, fy fasen säger jag bara.

2010-09-03 10:08:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Åhh, nu blev jag verkligen uppmuntrad ;p haha

2010-09-03 10:42:40
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0