Har jag nån gång sagt hur mycket...

Jag HATAR att vara sjuk?? Vaknade strax innan klockan va 5 av att jag hade ett sånt tryck i mina öron som inte va av denna värld! Jag trodde jag skulle dö rent ut sagt. Varför måste man få ont i öronen när man e sjuk? Är det bara jag eller?

Hur som helst! Idag blir det med en ganska lugn dag, min syster/prinsens gudmor kommer hit och leker lite, men innan dess ska vi brumma in till mormor för att lämna lite tvätt som hon snällt ska tvätta åt oss :)
Prinsen sover fortfarande men jag hörde honom nyss, hoppas bara att det va lite host, för han sov inget vidare igår eftermiddag så jag hoppas han sover lite längre idag iaf. Men jag tror inte jag tänker gå o lägga mej igen iaf, risken finns ju då att han vaknar.. Och när man pratar om trollen.. Nu hör jag honom!Suck!

Jaja, nu har jag iaf satt igång mitt morgonkaffe, så nu får vi se om han vill komma upp nu..

Mot soffan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0