Höst?

Idag har vi såkallat höstväder.. Ena sekunden är det klarblå himmel och solen kikar fram, ena sekunden blir det så mörkt så man får gå och tända lampor lite här och var och sen så spöregnar det så mycket att bilden på teven försvinner och det står "mottagningsfel" haha..
Är hösten här? Ja det skulle jag tro iaf.. Det är ganska så deprimerande faktiskt om jag får säga mitt. Är inte alls sugen på höst nu. Varför är hösetn så deprimerande? Man tycker ju att det ska va mysigt med lite mörker och man kan tända lite ljus och bara krypa under en filt i soffan med en kopp té eller liknande. Men jag tror att höstdepresion är bland den vanligaste folksjukdommarna.. Rätta mej gärna om det är fel.. Men jag känner så många som lider utav det. Tror faktiskt jag själv är en utav dom. Kan man inte plocka bort hösten och istället bara ha vår,sommar och vinter?

Vad tycker ni? Hade inte det vart en bra lösning?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0