Lämning + handling

Prinsen är lämnad på dagis. Blev en liten stunds skrik men han va tyst innan jag hann kliva ut ur dörrn. Favorit fröken Eva var ju där :)
Hoppas hans dag blir lika bra som den var igår. Fast igår var han ju nästan själv hela tiden med alla fröknarna. Då fick han allt vara med och fika och busade helt ensam med dom Han hjälpte Marie att baka bullar. Mysigt! Det doftade ljuvligt när jag klev innanför dörren när det var dax att hämta Prinsen. Han åkte rutchkana alldeles på egen hand. Han klättrade upp för stegen och satte sej på rumpan och åkte. Sen likadant igen. Kändes inte riktigt som att han ville följa med hem.

Efter lämningen stack jag en svänga till Svenljunga för att inhandla lite nödvändiga saker som mjölk o lite sån skit som alltid går åt! Jag köpte faktiskt inget onödigt idag. Lite stolt faktiskt. Jag är världsmästare på att handla onödiga saker nämligen. Fast nu är det väldigt längesen jag gjorde det. Men det ändrar väl sej på Lördag när vi ska till Gekås :D

Nu tänkte jag att jag egentligen skulle gå och lägga mej en stund innan det var dax att hämta han igen, men känner att jag inte har någon ro till det. Jag ska packa en liten väska för vi ska ju till stan och fika, jag ska göra mej själv i ordning så man kan visa sej bland folk :p Så jag känner att jag inte hinner vila en stund nu. Men får väl ta igen det ikväll när gubben inte är hemma.

Så nu återigen tänker jag fråga vilka ni är om läser all skit jag skriver? 
Hur hittade du hit?

För jag ser ju att jag har ett x antal läsare varje dag.. Man blir lite nyfniken ;)

Kommentarer
Jeanetteee

It's meee (:

2010-09-23 10:06:58
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/



Jessica

No shit :p

2010-09-23 10:25:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0