Schåå

Nu har jag grejjat massor med min lilla blogg :) Jag har lyckats med nästan allt jag ville.. Jag e sååå duktig tycker jag..

Dagen hittills har vart lugn. Vi är inne på andra gången med Mora Träsk! Tack o lov att vi har fler filmer :)
Jag fick till och med Nicke till att åka o handla efter jobbet, så det slapp vi det med idag. Vet fortfarande inte riktigt när Prinsens gudmor kommer, men jag hoppas hon kommer snart (läs idag) Men hon har väl en hel massa folk hon vill hinna med att träffa nu innan hon måste åka tillbaka igen. Men jag bara saknar henne så! :(

Nu tror jag allt att mitt kaffe är klart, doftar ljuvligt! Fanns ju ingen som kunde komma o dricka kaffe med mej så jag får göra de själv. Inte e jag lessen för de.. Då slapp jag ju kliva ur mysisarna :p



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0