Teori!

God morgon folket!

Inatt har jag sovit fruktansvärt gott.. Förutom runt halv 1 tiden då Prinsen vaknade en sväng. Men som tur va så hjälpte det att bara trycka i nappen och bädda om honom :) Och han sussar så gott fortfarande! Vi har testat min teori inatt! Jag tror att dom fruktansvärt tidiga mornarna har verott på att Prinsen har sin "lättsömn" när Nicke går upp och att han då isf vaknar av minsta möjliga lilla ljud. Så Nicke har fått sova nere inatt.. Och Prinsen sover som sagt fortfarande. Min teori stämmer då alltså. Han har inte sovit såhär länge jag vet inte hur många veckor. Så nu känner jag mej lite utvilad iaf. Och det behövs ju när man ska ringa på massa jobb..

Vad ska ni hitta på idag? Kära anonymaläsare :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0