Tisdag

Nu är det snart dax att bege sej till dagis för att lämna prinsen. Hoppas det går bättre med lämningen idag. Under tiden han är där och busar ska jag förbereda flytten av sovrummet tänkte jag. Då vi har prövat min teori inatt med. Och idag vaknade han ungefär samma tid som igår. Så jag (!) bestämmer att vi flyttar ner vårat sovrum nu! Allt för att få sova lite längre på morgonen. Jag menar, vem fan vill gå upp kl 4 halv 5 varje dag om man egentligen inte behöver? Tror inte det finns så många faktiskt! Då flyttar jag hellre sovrummet och får sova till minst kl 6 :)

Efter Prinsen blivit hämtad idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på men det ser ut som att det blir en dag hemma :) Kanske är bäst. Så om det finns någon som vill komma o dricka kaffe med oss är ni hjärtligt välkommna. Allt besök är trevligt besök :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0