Doctors Orders!

Efter att kag har haft ont i magen några dagar så va jag igår först hos BM i Svenljunga där jag normalt går, hon tog blodtryck och urinprov. Detta visade ingenting alls. Hon sa att jag skulle åka in till SPEC MVC på förlossningen. Hon ringde in till dom för att rådfråga om dom tyckte likadant. Dom kan ju kolla lite mer saker där än vad hon kan. Dom tyckte givetvis att jag skulle komma in. Då blev jag orolig iom att dom inte hittat nånting på mina prover i Svenljunga. Åkte hem till min mamma och fick i mej lite kaffe och lite mat. Hon var givetvis med mej hela tiden som stöd då jag avskyr att göra sånna här saker själv! Och Nicke jobbar såpass långt bort och har så mycket att göra så han hade inte kunnat följa med. Så det är tur att min mamma finns hos mej när jag behöver henne. När vi kom till förlossningen vörjade vi med att göra en CTG-Kurva, (för er som inte vet vad det innebär: man mäter bäbisens hjärtslag under en längre tid och dom ser även om jag har sammandragningar) kurvan såg jättebra ut. Sen fick jag göra en mindre trevlig undersöknig som avslutades med ett ultraljud. Dom tog även ett infektionsprov som för övrigt inte visade ett skit heller. Så varför jag har ont och är öm på magen vette sjutton. Kan vara stress eller va fan som helst! Så nu har jag blivit ordinerad ryggläge veckan ut. Hur länge jag nu klarar av det utan att bli rastlös. Prinsen är på dagis så det är bara jag hemma och bara det gör mej rastlös! Men jag ska försöka att bara va, bara vila och försöka att bara va.. Kommer kanske med uppdatering senare..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0