Måndag 110808

Ny vecka och nya tag.. Efter ordinerad vila slutet av förra veckan så känns magen mycket bättre, har dock fått lite foglossningar som gör sej påminda emellanåt. Det är inte jätteont men det är sådär jobbigt ont. Och att detta kom nu gör att jag funderar på att gå hem tidigare än planerat från jobbet. Även om jag verkligen inte vill, men för min egen skull kanske det är det bästa. Måste bara ta tag i mina papper och fylla i dom o lämna in dom. Har vart lite slö med det denna gången. Helgen gick i en rasande fart, i lördags va Nicke o hjälpte sin bror med lägenhetsrenoveringen medans jag o prinsen gjorde ett besök hos mamma/mormor. Och igår var vi hos Nickes farmor och farfar och åt middag. På kvällen blev det lugnt, tog en liten sovstund på soffan allihopa. Sen dags för kvällsmatslagning.. Eftersom Prinsen sov sin stund så sent på dagen så fick han vara uppe längre, jag hoppades att han skulle sova lite längre idag, kanske inte till klockan 10 som igår men lite längre än till klockan 6! När jag behöver sova lite längre så ska han minsann upp tidigt som attan. Men men.. Inte mycket att göra åt tyvärr.. Kan ju inte tvinga han till o sova direkt :( Nääe, nu ska jag återgå till mysandet innan de e dags att påbörja kvällsveckan..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0