Onsdag!

Har inte ett skit att göra på jobbet idag, det ramlar in lite plock då och då.. Men det tar ju ingen tid alls att plocka det heller.. Så vi har suttit och spelat lite kort nu faktiskt.. Haha.. Vad annars kan man göra :)
Fick lite tråkiga besked idag på veckomötet, orderingången är såpass liten nu så dom "vet inte riktigt hur dom ska göra med personalen" Så antagligen gör jag inte så många veckor till här.. Vi får se om en vecka när dom har funderat lite på detta.. Det känns väldigt tråkigt samtidigt som jag inte direkt kan bry mej då jag inte har så länge kvar att jobba ändå.. Kanske låter lite hemskt, men så är det..

Jag har fått väldigt svårt att bara sitta still hemma, hela tiden är jag uppe och grejjar med nånting.. Idag har jag bäddat rent i Prinsens säng, satt upp hans väggtext på hans dörr, tvättat en maskin tvätt, gett köket den dagliga rengörningen, strukit och hängt upp gardiner i sovrummet samt busat med Prinsen.. Så detta får jag väl sota för imorn när jag har superont i fogarna.. Men jag kan ju fan inte bara sitta på arslet heller hela dagarna, då får jag dåligt samvete för det! Så jag får helt enkelt skylla mej själv.. Sådeså! :)

Imorn ska jag och Prinsen åka till stan på förmiddagen, måste göra ett besök hos Försäkringskassan och medans jag är där tar Prinsen med mormor på promenad i stan :) Sen blir det väl en kopp kaffe hos mormor innan det är dags för att åka till dagis..
Imorn är det sista kvällsveckan för denna veckan med och det gillar vi en massa.. Denna veckan har dock gått ganska fort i och med att jag både måndag och tisdag hade och göra hela kvällarna, men idag satte det igån och tryta med jobb redan när jag kom :(

Nää, nu ska jag gå ut och frysa en stund och ta en cigg..

På återseende!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0