18:e December 2011

Nä! Lyckades inte somna! När Pappa och Storprinsen kom upp dom med och han frågade efter sin välling insåg jag att det där med sömn var bara att glömma! Jag satte på kaffet och värmde hans välling!
Lillprinsen var onöjd med sin magknip. Men efter att få ur sej några rapar så somnade han gott på mitt bröst! Gick in och la han och bad en tyst bön att han skulle sova ett par timmar! Och nu har han sovit nästan 2 timmar :)
Storprinsen låg och myste med pappa en stund och helt plötsligt somnade han med! Nicke gick och la han i våran säng, och sen satt vi här som två klarvakna fån! Men Nicke har sovit en liten stund nu, nån timme kanske. Medans jag legat på soffan och blundat lite bara.. Känner mej rastlös men ändå inte!
Idag blir det inte mycket med tanke på nattens bravader. Får se vad vi orkar med. Nicke skulle nog försöka måla lite.. Får se va jag hittar på.. Kanske gå och kika ut en gran? :) Ja vi får se!

Ha en underbar 4:e advent!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0