110203 - Torsdag

Idag har varit en ganska bra dag. Prinsen blev inte ledsen när jag lämnade han på dagis, men det beror nog på att Emilia var där och att Inez skulle komma lite senare. Ja, Prinsen har nog skaffat sej 2 (!) tjejer på dagis! Det ska börjas i tid :)
Efter lämningen åkte jag hem och kasta in ved och tände i pannan, gjorde mej i ordning för att åka till min pyskolog! Det gick jättebra hos henne, jag har varit hos henne innan och det kändes lika bra nu som då. Hon kände igen mej och kom ihåg mej. Visst har hon journaler att läsa men ändå. Vi pratad om allt som får mej att må knasigt och vad som kan göras bättre.
Efter detta bar det av en snabb sväng till ica för att handla lite mjölk. Sen iväg till dagis för att hämta Prinsen, hem för att äta lite lunch och sedan packa oss i bilen igen för att åka till bästaste Fia som skulle ge mej lite massage! Lite stressigt känner jag men det gick bra. Massagen var helt underbar! Längtar redan till nästa gång :D Nu gör vi inte mycket alls. Prinsen sitter och tittar på I drömmarnas trädgård för tillfället. Snart kommer väl grannen med och ska sätta lite mer kakelplattor :) Känns som ett evighetsgöra egentligen när man inte kan hålla på så länge som man vill på kvällarna. Men snart är det klart så då gäller det för röris och elektriker att komma hit och göra det dom ska. Sen är det färdigt!

I morgon
har vi inget planerat, pappa Nicke ska var hemma så det blir väl en hel del bus och mys skulle jag tro. Helgen är också helt oplanerad faktiskt..

Vad händer hos er?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0