110204 - Fredag

Morrn, morrn!

Då har det ramlat ner lite mer snö inatt då! Skit med! Jag som hade sett fram emot en hemma dag med sambon! Men klockan 05,00 ringde hans telefon och han fick kliva upp och ge sej iväg för att ploga snö! Gahhh! Nu får det allt ta slut! Det skumma va att jag och mamma pratade om detta igår och sa att det kommer komma minst ett snöfall till.. Jag menade inte att jag ville att det skulle komma nu!! Jag ville ju ha han hemma idag! :(
Och jag känner inte för att ge mej iväg nånstans heller. Så får väl vackert stanna hemma! Prinsen har inte sagt till att han vill komma upp ännu så får väl se om det blir dagis för honom eller inte. Känner att det lika gärna kan kvitta idag. Ingen idé att gå ut och bråka med att sopa av bilen och köra den lilla sträckan för att sedan åka hem och kanske behöva göra om samma sak när han ska hämtas! Nä, han kan gott va hemma med sin mamma idag. Inez och Emilia får vänta till på måndag :) hihi

Helgen har vi som sagt inga planer alls. Jag vet ju att det blir grejjande i badrummet så att det kan bli klart nån gång! Börjar bli trött på att vänta nu. Otålig som jag är! :D Vill ju börja pyssla där nu ju.. Inte mycket att pyssla med kanske, men sätta upp krokar och diverse andra saker som ska upp :)
Men det dröjer säkerligen en vecka till.. Så! Om någon känner för att hitta på nåt i helgen så är det bara att säga till. Vi är öppna för förslag!



Blivande ekonom? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0