110222 - Tisdag

Trodde jag skulle få en relativt lugn dag idag. Icke! Nicke ringer när jag lämnar Prinsen på dagis och säger att han glömt nyckeln till hans pappas förråd där han ska hämta lite grejjer idag som han behöver, idag! Då blir det ju jag som får åka dit och hämta det givetvis. Sen måste jag åka och köpa väggfärg till det rummet som ska bli vårat nya sovrum. Men innan detta måste jag till min pyskolog och sedan ska Prinsen hämtas. Herregud, jag får magsår bara att tänka på det! Sedan blir inte det en lugn dag innan fredag för min del. Imorn ska jag göra en god gärning att åka och storhandla med min mamma och Torsdag blir det terapidag på Gekås! Så på fredag ska jag bara ha en Jessica Dag med allt vad det innebär.. Typ ingenting! Haha!

Prinsen tog sovmorgon idag! Han kom upp vid 7,15 :) Underbart! Jag å andra sidan gick upp vid halv 7 när vi hade konstaterat att Nicke hade försovit sej! Underligt att han behöver väcka mej för att tala om det. Men tror inte att jag är den enda som har det problemet faktiskt..
Ikväll kommer grannen hit och ska putsa lite på våran murstock och Nicke ska fortsätta lägga klart golvet uppe. Jag ska börja spackla lite tänkte jag. Får se bara om Prinsen tycker jag ska göra det. Han är väldigt sällskapssjuk på kvällarna. Och hade jag hunnit hade jag givetvis börjat med detta nu när han är på dagis men det hinner jag verkligen inte. Hinner inte ens börja känner jag. För det ska kastas in ved med kom jag på :( Hua! Kan det inte bli vår nu så man slipper det helvetet varje dag! Jag är less på att elda varje dag nu.. På våren/sommaren behöver vi ju inte göra det..
Men jag kan ju glömma att våren kommer den närmsta månaden iaf. Det ska vara snorigt kallt resten av denna veckan iaf, sen ska det återigen komma lite snö mot slutet av veckan sa dom.. Suck!

Häpp! Sysslorna kallar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0