110223 - Onsdag

Usch, fy och blä säger jag bara.. Prinsen vaknade och gallskrek vid halv 1 inatt.Antagligen en mardröm, han var helt tröstlös så jag bar ner honom till våran säng och bäddade ner honom där. Jag la mej jämte och myste med honom, men han sparkade så på mej och Nicke han snarkade så, så jag gick och la mej på soffan och hoppades på lite sömn iaf. Jag somnade efter många om och men. Vaknade av att Prinsen kom intassandes till mej vid 05,15! Självklart, för då kulle ju Nicke gå upp, det hade jag redan räknat med.. Så det var bara att sätta sej upp och försöka verka pigg.. Nu sitter han och tittar på "Bilar" det är hans nya favorit..

Idag ska han till dagis, sen ska jag hämta honom och åka till farbror doktorn (aka Conny) med min bil.. Det blir inte billigt det häringa :( Måste komma ihåg att köpa en halvljuslampa med bara. Så kan han byta den när han ändå håller på :D Smart va. Efter besöket på volvo ska vi nog åka till Nickes jobb så Prinsen får åka lite grävmaskin :D Det tycker han är så kul! Sen blir det att handla lite och sen hem för att slipa och spackla lite till.. Snart är det dax för att måla.. Sen får vi se om det blir att vi flyttar vårat sovrum dit eller inte.. Jag hoppas iaf.. Haha

Tjingeling!

Kommentarer
Tarja

Jag har oxå

2011-02-23 08:43:24
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



tarja

Jag har oxå sovit på soffan i natt. Vet inte vad det är med sonen... sova finns inte på schemat

2011-02-23 09:04:54
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Minns att Max oxå hade en period då han inte sov en hel natt. Men jag gav mej inte utan tyckte han skulle sova i sin säng.. Bara att vara hård :)

2011-02-23 12:03:07
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0