110225 - Fredag

Jag vill börja detta inlägget med att säga Grattis till min älskade bästis Helen till sin Prinsessa, givetvis till hennes sambo Henrik med! Äntligen tittade den lilla skrutten ut till världen efter att bosatt sej så länge i mammas mage!


Igår var jag och min syster på Gekås och spenderade lite pengar :D det blev ganska lugnt för min del då jag har lagt ut pengar på min bil denna månaden, typ nästan 2000:-. Så det blev ju att ta det lite lugnt.. Efter Gekås åkte vi hem till underbara Fia som hade passat Prinsen medans jag var och shoppade lite. När vi kom dit så låg han i vagnen och sov. Han sov och sov och sov. Så efter 3 timmar behagade han att vakna. Jag kände att tiden rann ifrån mej lite då vi inte vart hemma på hela dagen och att det troligtvis var svinkallt hemma då det inte blivit eldat på hela dagen. Väl hemma så var det inte jättekallt men det skulle ju likt förbannat eldas..
Vi gjorde oss lite mat efter Prinsen stoppats i sängen. Sen tittade vi på Paranormal Activity 2 för er som sett 1:an rekomenderar jag att se 2:an. Man fattar första filmen mer då kan jag säga. Mitt problem sen var ju "hur ska jag kunna sova inatt nu då?" Det gick galant. Det enda var att jag vaknade av att jag var kissenödig och att Prinsen skrek från sitt rum. Men skickade upp Nicke på det faktiskt, för jag var helt slut. Sen gick inte jag och Prinsen upp förrän halv 7. Det var gott.. Så vi gick och väckte den sovande mostern. Myste lite och åt sedan lite frukost innan det var dax för henne att åka till min andra syster! Så nu sover faktiskt Prinsen igen och jag passar på att sitta ner lite nu.. Känner mej ganska orkeslös idag faktiskt. Hoppas det ändrar sej snart!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0