Måste testa...

...detta med tidsinställd inlägg.. Jag har faktiskt inte fått tummen ur att prova det innan men nu ska jag allt testa..

Prinsen sov en stund på förmidagen och sedan begav vi oss iväg för att handla lite. Pappa ringde in en beställning att jag skulle till bolaget. Suck! Tycker inte att det är så roligt att springa där faktiskt.. Eftersom jag inte dricker mycket själv så är det inte så kul att gå dit då. Men men vad gör man inte för den man älskar..
Idag är det som sagt fredag och då är det fredagsmys! Vi ska äta kebabkyckling ikväll.. Det är så supergott!

Vad hittar ni på för gott att äta en fredagkväll? Är totalt slut på ideér vad gäller det så lite tips skulle sitta fint! :D

Kommentarer
Sami

Godis och film tycker jag är en fin och bra fredagsmyskväll::.

2011-02-25 19:31:59
URL: http://www.tourettebloggen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0