110101

Konstigt det kändes att skriva rubriken idag! Undrar hur lång tid det kommer att ta innan man fått in i skallen att det är 2011?! Kanske lagom till det blir 2012?!

Vårat nyår var inte allt för glamoröst. Jag gick i mina mysisar heeela dagen. Till och med när våra kära vänner Johan och Elin kom. Men det gjorde ingenting att jag såg ut som f*n enligt dom, så jag behöll mysisarna på. Salladen fixades, vitlökssmöret grejjades och tzatzikin blandades så det stod härliga till. Sen var det dax att tända upp grillen. Vi hade glömt köpa tändvätska.. Så grillen tändes med hjälp av startgas och högtrycksluft! :D Haha.. Prinsen ville självklart vara ute med pappa och Johan. Så vi paltade på han kläder och ut sprang han som bara den! Busade med Johans hund och grejjade i snön. Efter maten var alla så mätta och belåtna så.. Men då började minsann strömmen att blinka och vips så var den borta! Inte så länge dock men ändå. Och den blinkade och försvann nån mer gån under kvällen. Prinsen gick och la sej runt 20 tiden. Då passade vi på att spela lite sällskapsspel och dricka kaffe. För vid den tiden hade till och me teven lagt av i busvädret som var ute. Vid 22-tiden vaknade Prinsen igen. Han hade fullt utav nässel-liknande utslag på ryggen och kunde inte riktigt komma till ro. Men efter en timme så låg han och sussade så gott i sin säng igen. Då var det ju bara en timme kvar på året så vi tjötade lite granna och helt plötsligt kom teven tillbaka lagom till dess.. Så vi fick se Jan Malmsjö ringa in det nya året som vanligt! Vid 1 tiden var jag så trött så jag var så otrevlig så jag gick och la mej :D haha..
Dagen idag började vid 6 ungefär. Då ville Prinsen komma upp och jag bad till gud att han skulle äta lite och det gjorde han. :D Vet inte om detta kan vara nån biverkning av MPR vaccinet han fick i onsdags eller vad det kan vara. Det återstår att se om det blir bättre..

Idag har vi inte gjort allt för mycket faktiskt. Tanken var att vi skulle åka en sväng till stan. Men efter mycket prat med mej själv om väglaget så valde jag att stanna hemma. Men måste ge mej ut lite senare ändå för att köpa lite cigg.. Det kan man ju inte vara utan! Så annars blir det lugnt här idag!

Hur var eran nyårsafton?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0