110102

Dagen igår var mycket lugn. Hade en mycket gnällig liten kille hemma. Ingenting verkade roa honom. Inte ens när tant Helen och Frabror Henke kom på kaffe. När dom åkt så var det ännu mer lugnt kan man säga. Fick Pizza hemlevererat av dom snälla grannarna. Sen var det slapp i soffan som gällde när Prinsen somnat. Vi tittade på Bröderna Karlsson. Den var rätt okejj för att vara en svensk film. Men det var slutet jag inte riktigt gillade.

Idag vaknade vi illamående och sjuka allihopa. Prinsen har kraftig dirareé, men spyr inte. Nicke har feber och fryser som en jag-vet-inte-vad. Prinsen är inte riktigt sugen på att äta nånting alls. Men bara han dricker vätska så är jag nöjd. Han sitter just nu och tittar på Skrotnisse och hans vänner för 2:a gången idag. Är han nöjd så är jag nöjd! :D

Hur har eran helg varit?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0