Fredag

Dagen igår var inte så händelserik faktiskt. Jag körde hem min mamma, handlade lite och åkte sedan hem igen. Körde in bilen i garaget så att den ska tina upp lite. Men både jag och Prinsen var väldigt rastlösa igår så vid lite efter 17 åkte vi in till stan en gång till för att göra ett besök hos Fröken Therese! Long time no see! Mycket trevligt att bara tjôta lite skit och bara va. Vid 20 tiden var det dax att styra bilen hemåt igen, och då visste vi att pppa Nicke var på väg hem med :D Prinsen var bra pigg när vi kom hem. Han fick busa av sej det sista han hade och sen var det dax för pyjamas och "lelle" Sen somnade han så gott i sin säng.

Idag har vi haft besök av Cissi och barnen nästan hela dagen och det har vart skönt med tanke på Prinsens trots och att pappa Nicke inte vart hemma idag heller. Så vi har fikat, busat och ätit luch.. Nu sover Prinsen som den Prins han är. Jag måste egentligen dammsuga. Men motivationen finns verkligen inte. Men jag måste! Det funkar inte med tankeöverföring heller. För jag har tänkt att jag ska dammsuga i flera dagar nu men det har nte blivit rent för det :s Fattar inte! Ingen som vill göra det åt mej? Igår städa jag undan julen med medans Prinsen tog sin eftermiddagsnap! Men jag hade ju valt att bara ta fram ljusstakar i år. Så det var inte massa tomtar och annan brôte som skulle bort. Utan det var snabbt och smidigt gjort :D

Jag har grejjat lite med min design idag..
Vad tycks? Bättre eller sämre än förut? Lämna gärna kommentar..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0