Lördag, regn och blåst!

Uscha vilket väder vi har idag. Det blåser och regnar massor.
Morgonen här var ganska lugn och skön. Efter Prinsens förmiddagsnap skulle vi åka och handla, men innan dess skulle han ju åka traktor med Pappa! :) Han såg väldigt skeptiskt ut till en början men det gick bra sen. Han höll i sej så duktigt så. Efter han åkt en stund och Pappa plogat av här hemma så jag kunde komma ut med bilen så åkte vi ner till Kinna en sväng för att handla lite granna. För idag kommer Farbror Johan och Tant Niina! Ska bli himla mysigt! Så vi ska äta kebabkyckling i tacobröd :D mumma!!

Jag har börjat röjja bland Prinsens kläder idag.. Puh! Vart kommer alla kläder ifrån? Jag vet att vi fått mycket av Nickes kusin men det är ju långt ifrån allt vi använder utav det. Så nu har jag nästan fått ihop en hel flyttkartong av det som han vuxit ur. Jag känner inte att jag har plats att förvara det bara. Sen har i fått en massa som är för stort för honom. Då ska vi hitta plats till detta med.. Hur ska detta sluta? Kommer ha kläder i varenda skåp här ju.. Är det någon som kanske behöver lite kläder får ni gärna komma och kika vad som finns :) Ska ju inte ge bort allt, om det nu ska komma en till någon gång. Men man kan ju inte spara på allt! Så det är bara att slå en plinga eller skriva här om det är nåt :)

Nu ska jag göra nåt vettigt... Kanske.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0