Piggelin!

Känner mej mycket piggare idag. Det kan bero på att jag är på bättre humör för att jag fick sova till klockan 7 idag kanske. Eller så är det nåt annat?! Jag har iaf hittills idag (nu är klockan 12) vikt tvätt, startat ny maskin med tvätt, kastat in ved, tänt i pannan, städat i köket och på toaletten nere! De ni! Det var längesen jag kände mej såhär duktig! Men nu kommer nog snart Prinsens Farmor och Farfar skulle jag tro så då blir det kanske lite vila iaf!

Jag har verkligen tokfastnat för den nya Idol-vinnaren Jay. Kan inte sluta lyssna på hans röst. Det är till och med sp att Nicke tycker att han är lite bra :D och det är lite ovanligt faktiskt.. Men det är lite roligt ändå!

 

Oj oj, nu ropar Prinsen på mej från sin säng. Dax att rusa.. Kommer med ett längre inlägg senare kanske om jag har tid då jag är så duktig idag :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0