Regn hos mej!

Sitter och väntar på att Jay Smiths skiva ska brännas klart. Sen ska jag ge mej ut på dom hala vägarna för att åka och handla. Behöver komma hemifrån och höra nåt annat än dunkande och brôtande. Är ju barnledig så jag får helt enkelt passa på innan Prinsen kommer hem nån gång idag. Sen ska det göras frukost till grabbarna och sen lite städning och middagslagning. Fullt upp idag kan man säga.
Känns så skönt att det äntligen dragit igång med renoveringen. Inte för att jag gör så mycket där, men jag grejjar ju mat och andra viktiga grejjer :D

Idag regnar det och jag är inte alls sugen på att gå ut, men vad ska man göra när man måste handla. Man får helt enkelt köra med huvudet! Om man vet att det är halt får man köra därefter. Synd bara att inte alla tänker så. Det är fortfarande en tävling om vem som kommer först. Bättre att komma fram då tycker jag och lättar på gaspedalen :D

Nu är skivan klar. Mot affären!

Puss.

Kommentarer
Kicki

Jag vill med ha en skiva =).

2011-01-16 09:52:18




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0