Söndag

Söndagen har kommit! Den spenderas stort sett hemma, ska bar dra iväg o handla det jag skulle handlat igår men inte orkade.. Så det måste jag göra idag. Idag finns det inget annat att skylla på för det måste göras. Renoveringen flyter på för fullt. Just nu sätts det upp playwood på väggarna, sen ska det på gips och sen är det dax för grannen, aka, Kakelsättaren att komma :) Så det går fortare än jag någonsin kunde tro. Det är skönt..

Jag har dom senaste dagarna känt mej riktigt nere, har ångestkrypningar i hela kroppen och mycket svårt att andas. Kan detta bero på den förändring som sker i mitt liv just nu? Eller vad beror det på? Känner mej helt gråtfärdig hela tiden. Ingenting känns kul längre. Till och med saker som jag brukar göra hemma orkar/vill jag inte ta itu med. Allting känns fruktansvärt svårt. Men när jag inte har åstadkommit någonting som jag borde göra så mår jag dåligt över det och får världens ångest! Ingenting är som det ska vara..

Så får se om jag tar en liten paus nu bara eller lägger ner detta helt och hållet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0