Tisdag!

Andra arbetsdagen på detta året! Och imorn är sista för veckan! Ibland ska man ha de lite bra! Prinsen är fortfarande lite dålig. Vi har piggnat till tillräckligt iaf. Jag har åtminstone jobbat. Och idag är det nog dax för Nicke att ge sej ut och ploga snö. Så min underbara mamma är hos oss och agerar barnvakt när Nicke behöver ge sej iväg. Underbara lilla mamma! Även om hon inte är okejj i armen så försöker hon iaf. Men hon behöver ju inte varken bära eller lyfta Prinsen nåt vidare längre. Bara när han ska i och ur sängen och det grejjar hon tror jag! Bara hon ger sej sjutton på de.. Vi får bara hoppas att Nicke inte behöver vara borta allt för länge.. Efter jobbet så blir det till att åka och köpa en ny kaffebryggare, då min börjar säga upp sej. Mitt nybryggda kaffe imorse var KALLT! Mindre gott var de! Så kosta vad det kostar vill, ny kaffekokare måste jag ha! Sen måste jag hämta ut Bricanyl till Prinsen med, för nu har han börjat hosta fruktansvärt mycket! Stackarn! Så ser min dag ut! Först ska jag överleva denna långsamma dagen på jobbet. Har inte kommit igång och börjat jobba än för det finns inget och göra! Tråk!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0