Måndag

Då var det måndag igen. Vart sjutton tar helgerna vägen? Dom går på tok för fort, kan inte veckorna gå lika fort?! Nää, dom segar sej fram verkligen! Och dom veckorna jag jobbar kväll ska vi inte ens tala om, inte få träffa den man lever ihop med på hela veckan suger verkligen. Träffas på söndagen, sen träffas vi inte förrän fredagen kommer igen. Ni kanske tycker det lpter skönt men det är det verkligen inte. Har ju bara Prinsen att prata med på dagarna och han förstår ju inte riktigt när mamma vill prata om dom här vardagliga sakerna. Men nu är ju dagis stängt och min underbara mamma är här på veckorna och tar hand om Prinsen. Så då har jag ju åtminstone henne o prata med. Och just att ha det där sällskapet på morgonen vid kaffet är ju underbart. Så idag väntar vi henne framåt lunch nån gång. Knallar in i vecka 25 idag, imorn är det dax för BM besök för o lyssna på det lilla hjärtat och mäta "magen" (nääe, jag har ingen direkt mage denna gången heller) Både mamma o prinsen följer med som sällskap innan jag åker till jobbet. Så jag har 15 veckor till BF och ungefär 12 veckor kvar att jobba :) Känns gabska bra. Får se om jag orkar jobba så länge som jag tänkt bara. Nackdelen är ju att jag jobbar skift, kvällsveckorna blir ju jobbigare ju närmre BF jag kommer.. Men planen och tanken är att jag jobbar september ut.. Så jag hoppas de går.. Nääe nu är de nog dax att göra nåt här hemma.. Have a najs day!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0