110603 - Fredag

Japp fredagen den 3:e Juni var det idag då! Vart tar tiden vägen? Snart fyller Prinsens kusin Isabell 1 år och han själv blir 2 år.. Och nu kan jag meddela att han även ska bli storebror i Oktober till den lilla krabaten på bilden nedanför :) Vi är så glada över detta. Det kom lite tidigare än vi tänkt men vad gör det när vi ändå tänkt och få en till? Och på måndag den 6/6 ska vi åka till Göteborg för att kolla vad den lilla Loppan är för något. Jag känner att jag vill veta denna gången. Det är ju andra barnet och det känns lite smidigare då känner jag. Och nu när jag tänker jobba så länge som möjligt innan bäbis komer så känner jag att det blir smidigare så.. Längtar så!
Annars har jag faktiskt inte så mycket mer att säga i dagens inlägg..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0