Torsdagkväll!

Tänkte ja skulle passa på och göra ett litet inlägg nu när jag inte har nåt o göra på jobbet.. Att jag inte tänkt på de tidigare att ja kan blogga när ja har en stund över :) Haha.. Sitter som sagt på jobbet, har haft häcken full från klockan 15 fram till nu ungefär.. Nu sitter jag med fötterna uppe på en annan stol och pustar ut lite och känner hur lillbäbis sparkar och bökar runt i magen.. För er intresserade så har jag nu gått 23+3 och har alltså mindre än halva tiden kvar. Ja skulle behöva hjälp med lite namn då min sambo inte vill veta va det är för liten krabat,så jag får be er om hjälp istället :) Jag är ute efter ett kort pojknamn, det måste passa bra ihop med Max givetvis.. Jag har funderat på ett namn, det tänker ja inte nämna här kan bli intressant o se om nån annan föreslår det :) Jag har kikat runt på lite olika ställen på nätet med pojknamn, men inte funnit nåt intressant :( Gärna ett ovanligt, inte gammaldags gärna.. Jag är inte förtjust i gamla namn faktiskt.. Många namn jag kan tänka mej har vänner eller bekanta på sina barn och då känns det inte riktigt rätt.. Det måste ju kännas helt rätt, jag menar han ska ju ha sitt namn resten av livet! Inte bli mobbad för det, och känna sej trygg med det! Nääe! Nu tog min fantasi en kraftfull vändning, får nog jobba upp hjärnan med lite korsord nu istället :)

Kommentarer
Tarja

Jag tycker om namnen Elias och Isak. Isidor hade vi som förslag till Noel... Finns många fina :)

2011-07-02 10:40:44
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se



Jessica

Ja Elias tycker jag är fint, men tyvärr heter Nickes kusinbarn det och det känns väl inte så kul om dom heter samma :s

2011-07-02 11:33:09
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Emma

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-13 21:14:18
URL: http://djurförsäkring.net



Jessica

Tack Emma det va roligt att höra!

2011-07-16 16:21:03
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0