VAB-DAG

Dagen började nästan som den brukade, den enda skillnade va att jag vaknade runt 03,30 med kramp i båda vaderna som sedan gick ut i fötterna. Ont som skôven gjorde det. Försökte att räta ut de och låg kvar i sängen.. Gick upp klockan 4, satte på kaffet, gjorde min smörgås och ett glas mjölk. Gick o satte mej o titta lite teve. Klockan blev 05,10 och det var dax att få upp "barnen" (har nämligen 2 barn att väcka när jag jobbar tidigt. När jag väckt det stora barnet gick jag upp för o hämta det lilla barnet.. Ett väldigt varmt barn.. Tog tempen och den stannade på 39,8 så det blir till o vara hemma och mysa idag istället. Blir dock en sväng till stan för att hämta mormor och handla det sista till imorn.. Så nu ber jag till högre makter att det bara är en febertopp idag, så att vi kan fira en hyfsad midsommar ändå. Men nu leker han lite iaf i skrivande stund. Han har dock inte ätit sin morgonlelle än. Men han dricker juice så vätska får han i sej och det är ju huvudsaken. Skrotnisse rullar i dvden och han grejjar med sitt lego. Nu får ja kanske en liten chans att ta hand om den överfulla tvättkorgen idag. Nu har det ju regnat i nästan 2 veckor så vatten ska det väl för sjutton finnas till det. Det märker vi :p hehe.. Får även se om Prinsens farfar kommer hit idag och bygger en sandlåda till honom. Det regnar massa ute så det kanske inte är så roligt o snikra sandlåda just idag.. Nääe,nu är det mysdax! Nu har ni fått en liten uppdatering iaf..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0