110505

Idag har vi den 5 Maj! Hur sjukt är inte det då? Det har varit ett händelserikt år hittills, kanske inte så roliga händelser men det är händelser som gör att man blickar framåt och inte bryr sej om det förflutna. Varför älta det som varit? Se på det roliga som kommer hända i livet istället!

Vädret har ju varit den största snackisen denna veckan, en del kan inte riktigt förstå att hur det kan snöa i Maj-månad, men jag säger bara det, det är inte sommar än. Våren har precis börjat och med våren kommer även lite snö.. Vi får dessa "bakslag" bara för att vi blev belönade med underbart väder i April. Så nu ska Maj vara skitkallt säger dom.. Och ni som inte tittar på väderleksrapporten kanske skulle börja med det så slipper ni bli så förvånade över hur vädret ändrar sej från dag till dag. Men håll ut, helgen ska bli varm och skön tydligen.. Kan hända att det blir upp mot 20 grader :D

Nu är det inte långt kvar alls innan vi lyfter från svensk mark. Bara 6 dagar kvar! Wieeee! Så jag hoppas på bra väder där med, men dom har ju ungefär som vi, kanske nån grad varmare.. Men jag har sett att det har regnat och åskat en hel del där nu.. Så bara jag inte får en vecka med enbart skitväder så är jag nöjd :D

Idag har jag en fullspäckad dag. 10,30 är det dax för Prinsens första utvecklingssamtal på dagis.. Börjar bli stor kille nu. Men dom kan ju inte ha så mycket att säga. Han är ju så lätt att ha och göra med. Och jag har inte fått höra nått att han slåss eller bits eller gör massa andra fula grejjer så då kan dom ju inte klaga på det iaf :D
Nää, det är väl mest hur det fungerar i det stora hela antar jag.. Hur han trivs och funkar med dom andra barnen och så.. I och med att han inte går fulltid längre så är det ju kanske lite svårt att bilda sej en uppfattning just nu om hur han trivs och så.. Ja, vi får väl se.
Efter detta ska jag brumma till stan, köpa lite bildelar och sen hem till världens bästaste mamma och fika med finaste Helen och hennes lilla Elin. Sen följer vi nog med dom till knalleland skulle jag tro för att sedan befinna oss på volvo vid 16 tiden. Uff vilken dag.. Tur jag inte har några planer imorn mer än bvc så jag kan vila upp mej :D haha!

Nä, dax att börja dra sej tror jag.. Ska bara slita rôva härifrån först..

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0