Sakta men säkert

Tiden går sakta men säkert till den 11/5. Kan nog inte beskriva hur mycket jag längtar, ska bli så underbart att bara få komma iväg och vara Jessica. Inte vara mamma.. Utan bara vara jag.. Visst kommer jag längta massor efter min Prins, men vi behöver detta efter allt som hänt dom senaste 2 månaderna! Det har inte varit lätt om man säger så.. Vi behöver komma hemifrån för att vara bättre mamma och pappa när vi väl kommer hem. Och Prinsen är i goda händer det vet jag så det är jag inte det minsta orolig över. Och inte slutar det krångla heller.. Om vad tänker jag inte gå in på för jag vill inte att ni ska behöva läsa om mina bekymmer jämt! Så det besparar jag er! Snällt va? :) Så, vad har hänt de senaste? Påsken har varit här. Påskafton firade vi ihop med goda vänners sällskap, grillade massor och bara busade med barnen och mådde bra! Heeeelt underbart! Förra veckan var min älskade mamma här med oss. Nicke jobbar så mycket nu så jag kände att jag behövde lite sällskap, och då finns alltid underbara mamma där för mej. Vi var i stan och växlade pengar, fikade, shoppade lite kläder till Prinsen och bara myste.. Älskar min mamma massor! Det får nog avsluta dagens inlägg! På återseende!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0