17:e November 2011

Idag var det dax för BVC med lilleman igen.. Han ökar riktigt duktigt i vikt, + nästan 300 g på en vecka.. Nu börjar kläderna sitta ordentligt på honom iaf :) Och han hade vuxit 1 cm i längd :) Liten börjar bli stor! På tisdag har en månad gått sen han kikade ut till världen.. Vart tar tiden vägen?
Nästa söndag är det 1:a advent och då är det dax att börja julpynta! 1:a advent är nåt speciellt, känns som man "firar" det på annat sätt än 2:a, 3:e, och 4:e advent.. Nån som också känner så?

Ohhh, igår hade Breaking Dawn premiär, så nu får jag snart gå och se den :) Wieee! Kan knappt vänta! Blir jag och Syster Jeanette som går på den :) lämnar sambosar och barn hemma och har lite kvalitetstid :) Längesen det hände kan jag säga! Men snart så!

Nää nu ska jag tända i pannan! Lite rôset inne idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0