18:e November 2011

Underbar morgon vi fick idag! Leo vaknade och ville äta kl 5, han somnade om vid kvart i 6. Sen hörde jag Max börja hosta kl 6 och jag trodde att vi då skulle gå upp. Men när jag hörde honom nästa gång va klockan 7,40! Heeelt underbart! Leo sov fram till halv 9.. Och sover nu igen :)
Max busar med mormor som kom hit igår. Vi ska ju åka till Ullared imorn :)

Idag ska vi åka till Svenljunga en sväng för att hämta ut ett paket jag fått, och in en sväng på Ica för att handla lite nödvändigheter och fredagsmys! Vet dock inte vad vi ska äta ikväll ännu men det ger väl sej när vi kommer dit.. Är så less på allt vad mat heter.. Ingenting som är riktigt gott! Men men.. Nåt blir det väl..

Nää dax o göra sej i ordning!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0