111006

Sikket jäkla väder vi vaknade till idag. Men ingen idé att klaga för jag tror inte att det blir bättre då. Det är höst, bara att inse det tyvärr. Vare sej man vill eller inte.. Jag kan faktiskt tycka att det är mysigt, få tända massa ljus och krypa ner i soffan och morgonmysa med Prinsen.
Idag tog han sovmorgon till halv 9. Vilket var skönt för min del. Vaknade strax efter 4 av att jag hade "mensvärk" i ryggen.. Reste mej ur sängen och var uppe och gick lite. Men det hjälpte inge vidare. Gick o la mej igen men kom på att jag kanske skulle ta en alvedon! Dum idé då jag efter 10 minuter spydde upp den.. Alvedon på tom mage = ett snack med Ulrik! I samma veva kom Nicke upp och undrade hur det va.
Gick och la mej igen och läste lite. Såå avslappnande kan man säga, somnade på 5 minuter! Sov till dess att klockan ringde kvart i 7.. Lyssnade efter Prinsen som brukar vakna då men då jag inte hörde nåt så snoozade jag! Ända till halv 8! Då beslutade jag att jag inte tänkte väcka honom för att han ska till dagis i 3 timmar! Så idag är han hemma med mamma :)

Jag har hittills idag tänt i pannan, kört en maskin tvätt, slängt den i tumlaren och möblerat om i vardagsrummet :) Jag har hittat lite oförbrukad energi idag! Helt underbart! Är lite kaffesugen med, men såå tråkigt att dricka kaffe själv bara.. Nån som e sugen på en kopp? Hör av er bara :)


Kommentarer
Johanna

Tjoho!

Tråkigt väder vi har i Roasjö :P

Hittade din blogg och tänkte lämna ett "spår" efter mig, såg även att vi kommer vara mammalediga samtidigt!

MVH//Johanna i "Lärarbostaden"

2011-10-06 16:59:10



Jessica

Heeej! Kul Att du hitta hit! Ja de e ett jäkla blåsande vi har :)

Ja, jag såg dej med din mage härom veckan, när är ni beräknade? Vi är satta till nu den 23:e :)

Har du inget för dej när du är hemma så är du varmt välkommen upp på en fika :) Vi är hemma för det mesta. Men jag lägger till dej på Facebook om det går bra, för det har du va? Tror Nicke e vän med Henke :)

2011-10-06 20:21:33
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Johanna

vi är beräknade den 3 nov, men hoppas på tidigare då jag börjat öppnat mig, men kanske inte ska hoppas på för mycket! :P

Ja Absolut gör det, facebook kan man knappt vara utan. haha

ja han är nog vän med honom tror jag! och du får jätte gärna komma hit på en fika med! :)

2011-10-06 20:31:58



Jessica

Oj då redan :) Gud vad roligt! Själv har jag känt av lite förvärkar och dylikt.. Och sen dom satans foglossningarna ska vi ju inte prata om :) Haha!

Ja vi kan ju ses en kväll så grabbarna får träffas också kanske.. :)

2011-10-07 07:36:28
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0