18 dagar

Idag är det "bara" 18 dagar kvar till BF. Den senaste veckan har jag haft känningar på startad förslossning varje dag, men ingenting händer. Tyvärr kan det ju hålla på såhär nu ett längre tag :( Min mamma kom som sagt hit i torsdags. Men idag åker hon hem igen :( Meen hon kommer ju på fredag för hon ska ju vara barnvakt till Prinsen på lördag då vi ska fira Nickes chef som fyller 50 år :) Dom är dock lite oroliga över att vi inte ska komma, men vi får väl hoppas på att vi kan det. Även om vi kanske inte stannar hela kvällen kanske..

Idag vaknade Prinsen klockan 5,50.. Trodde han skojjade med mej men han var klarvaken när jag kom upp och hade då inga planer på att somna om.. Suck! Vi myste ner oss i min säng tills han druckit sin lelle, då blev det fart på han och han blev så busig så. Skulle killas o grejja! Så det va ju bara att gå upp..
Han har blivit så himla duktig med pratet.. Kommer MINST ett nytt ord om dagen, och han sätter ihop meningar mer korrekt nu :) Så stolt över min lilla kille.. Så mycket lättare att förstå vad det är han vill nu :)

Nää, nu ska jag försöka ta tag i hemmet innan det är dax att hämta Prinsen igen och då kör vi hem mamma/mormor..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0