Fredag 14/10-2011

Uscha vad denna veckan gått fort.. Trodde bestämt att det var onsdag idag när jag vaknade. Men till min glädje så var det fredag. Fast jag har inget direkt att hurra för då arbetsledaren på Nickes jobb (en riktig idiot!!) har beordrat övertid både lördag och söndag!!?? Trodde jag skulle gå i taket igår när Nicke ringde och berättade det! Men då tyckte jag att han skulle kräva att vara ledig på måndag ist! Meen det hade ju arbetsledaren vart snabb att berätta att "när det regnar kan ni va lediga" för då kan dom inte utföra det jobbet ordentligt ändå! Jaha! När regnar det nästa gång tror han då?! Nää! Nu får loppan se till att komma ut så Nicke kan få va hemma och lugna ner sej med oss! Ja alltså han får hemskt gärna komma ut ändå! :D

Idag var det himla kallt när vi vaknade. Gick för att kolla hur kallt drt va ute, -2,5 grade kl 5,30! Brr! Men när jag sedan lite innan 8 va ute och startade upp bilen för avtining så var det -4 grader! Då är det bara att acceptera kylan och plocka fram vinterjackan! Tur att magen inte är större för då hade jag vart tvungen o köpa ny jacka :) Haha!
Prinsen fick på sej vinterjacka och vinterskor redan igår :)
Så jag tände i pannan redan kvart över 7 idag! Skönt att få det gjort känner jag!

Nu medans Prinsen vart på dagis har jag pillat lite med Loppans kläder och grejjer.. Nu ligger allt på sin plats och väntar på hans ankomst :)
Trodde allt att det var kört igår efter det att jag pratat med Nicke om hans övertid i helgen, då blev jag så upprörd att jag fick småvärkar.. Som mellanåt va ganska starka men som givetvis avtog :( Typiskt!

Min kompis Therese slog vad under min graviditet med Prinsen om vad det var för kön och vilket datum han skulle komma.. Jag kan säga att hon hade full pott, både att det var en pojk och datumet! Denna gången har hon sagt att Loppan ska komma den 17/10 alltså på måndag.. Får väl se om hon får rätt denna gången med..
Ni får gärna vara med och gissa ni med :D Kan va lite kul :)

Nää.. Nu har jag slut på fantasi. Hörs en annan gång!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0