Update från BM besöket!

Varit hos BM, nu hade måttet krymp från 32 cm till 31 cm. Vilket alltså betyder att jag ska göra en extra koll.. Dock först på fredag. Men den lilla Loppan lever liv i magen så jag är inte det minsta orolig. Men jag frågade min BM om det minskade måttet inte kunde bero på att magen har sjunkt ner och det är klart att det kunde det. Men hon ville ändå skicka mej på en extra koll för säkerhets skull. Och det är ju bra ändå. Att dom håller ett litet öga :) Och så får jag ju titta på Loppan med :)

Nääe nu ska jag fortsätta mysa med Prinsen innan han ska sova sin eftermiddagslur :)


Kommentarer
Stéphanie

Älskling, jag krympte barnet? ;)

Hoppas han vill komma ut snart! Jag hejar på er från Växjö! :P

2011-10-18 19:41:14



Jessica

Haha! Ja kanske :)



Tack! Känns som jag behöver det nu! Funderar på o börja putsa fönster här imorn :)

2011-10-18 20:09:32
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0