Tlöööööt

Uscha vad jag är trött! Denna helgen har inte gått i vilans tecken! Igår var vi och hjälpte min svåger att byggstäda hans nya lägenhet så att han kunde flytta in idag, så idag har vi då hjälpt honom flytta. Idag var Prinsen med så det var lite mer att hålla koll på. Igår var han hos mormor och busade med henne. Det hade gått så himla bra, dom hade vart ute på lekplatsen en stund men då han inte hadr nån att leka med förutom mormor så va det inte så roligt.. Men annars gick allt superbra. Det gick bra även för oss.. Städningen gick undan riktigt bra faktiskt.. Tog dryga 3 timmar på 4 pers :) Sen åkte vi ner till mormor och skulle hämta Prinsen. Men då låg han o nana då gott i mormors säng :) Så vi hann med en kaffe och lite tjôt innan han vaknade. När vi väl kom hem var jag så trött att jag inte orkade med nånting.. Det enda jag gjorde var att tända i pannan och tända massa värmeljus och myste ner mej i soffan. Det hade jag gjort mej förtjänt av tycker jag.. Likaså idag! Nu har jag precis tagit mej en dusch och sitter i soffan med en skål chips :) Önskar bara jag fick gå och lägga mej nu.. Har ingen energi kvar idag.. Så jag tänker inte göra nåt mer ansträngande idag.. Hoppas ni andra haft en bra helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0