120403

Inatt vaknade Lillprinsen klockan 2. Jag gjorde några försök med nappen men det dög inte. Så det fick bli mat. Han har dom senaste nätterna/mornarna inte ätit mer än halva flaskan "/ Och likaså denna natten. Jag fattar inte riktigt. Han gjorde likadant på dagen igår. Han verkligen vägrar äta mer än hälften "/
Och inatt hade han lite svårt att somna om. Så tankarna började ju flyga om att; ska vi behöva gå upp nu (2,30) Men jag tror klockan va 3,30 när jag tittade på den sista gången. Och då hade jag gett han nappen och bäddat om honom säkert 10 ggr! Till sist så la jag honom på sidan och då somnade han direkt. Varför provar man inte sånt först då jag vet att han sover gott då?
Och precis innan jag skulle somna då så hör jag i barnvakten att Storprinsen skriker. "Ja men visst grattis!" tänkte jag. Men han gjorde det i sömnen tror jag för sen var han tyst. Och sen somnade jag :)

Igår var det dags för Mormor att åka hem. Så vi åkte till City Gross och handlade lite och sen åkte vi med hem till henne en stund.
När vi kommit hem så kom Kicki och hennes lilla Ida. Vi är ju så snälla så vi vill gärna dela med oss av sjukdomarna så nu hoppas vi att hon med får Vattkoppor :) Haha! Givmilda vi är :)
När Nicke kom hem åt vi lite och sen va det dags för Lillprins Prickikorv att sova för natten.

Idag ska vi bara va hemma! Jag är helt slut i knoppen. Försöka plocka och greja lite får jag nog göra. Ser ut som 3:e världskriget här!

Och där vaknade Lillprinsen. Ja men 30 minuter egentid fick jag iaf! Hör ni ironin!
Fast jag fick han nog att somna om :) Han vaknade nog av att han låg på magen i sängen :) Så jag vände baar på honom och gav han nappen :) Ja vi får väl se!

Mitt förra inlägg med bilder blev lite knasigt som ni kanske ser :) Bilderna laddades upp 2 gånger "/ Det är det dumma med Blogg.se's app, att det är svårt att ladda upp bilder.

Ha en fin fin dag allihopa :)


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron lilla Pussgurka :) Kramiz

2012-04-03 06:33:30




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0