120413

Idag är jag så trött så trött. Vet inte vad det är.
Lillprinsen vaknade vid 3 inatt och han låg och sparkade och pratade i sängen, jag går upp och fixar till mat och när jag kommer in så sover han "/ Skitunge!
Sen vaknade jag när min klocka ringde. Snoozade lite granna och gick upp strax innan halv 6. Nicke han är trött han med. Har fått väcka honom 2 dagar i rad nu vid halv 6.
Men nu har han åkt i väg till jobbet.

Efter vi lämnat Storebror på dagis igår så åkte vi och handlade ingredienser till den supergoda Annanaskakan som jag skulle överraska Nicke med på jobbet. Medans Storprinsen va på dags slängde jag ihop kakan.
Sen hämtade vi honom, åkte hem och åt lite och åkte sen till pappas jobb. Storprinsen blev ju överförtjust när han fattade att han skulle få stanna kvar med pappa! Han gillar även att åka "putte pött" med pappas kollega, Långelid. Och det är så skönt att han inte är blyg för honom. Han pratar om honom ibland att han vill åka till Långelid och åka putte pött! Haha! Han åker nog dom flesta maskinerna där på pappas jobb! Haha! Har vi en blivande grävmaskinist i familjen? :)
Och nu i helgen ska Nicke ha hjulgrävmaskinen hemma, så tror inte jag kommer få se min stora son så mycket! Haha!

Idag ska vi köra Stororinsen till dagis och sen åker vi hem och myser innan vi ska hämta honom igen. Sen ska vi faktiskt åka till stan för att träffa mormor. Hon ville köpa nya stolar till sin balkong.
Sen ska vi även åka till Vacatio i Dalsjöfors för att kolla på trädgårdsmöbler. Det går inte så bra för mej med det här med möblerna. Jag ger snart upp det. Blev så depp när det jag kollat på i Skene inte fanns. Och det finns inget på Blocket.se heller!
Så vet inte riktigt vart mer jag ska kolla om det inte finns nåt där heller.

Funderar på att försöka få mina däck bytta i helgen. Vet inte hur det ska gå till riktigt bara. Nicke jobbar och jag kan faktiskt inte göra det själv. Är så trött på att åka runt i "vibrationsbilen" det är nåt som ligger i den ena fälgen (troligtvis en klump med grus) som gör att bilen skakar hysteriskt när man kommer upp i lite hastighet. Iofs, barnen somnar ju gott! Men det är sjukt irriterande! Så finns det nån vänlig själ som kanske vill hjälpa mej lite? Vi har ju allt här hemma :)

Sådär ja gott folk!
Ha nu en underbar dag trots att det är Fredagen den 13:e! Men tänk inte på det så händer det inget :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0