120421

God Lördag!

Idag var det tidig mirgon för Storprinsen. 5,10 hör jag honom försöka öppna dörren. Då ligger jag fortfarande i sängen :) Mormor sover ju ändå på samma våning som honom så hon tog hand om honom :)
Men jag tror jag håller på att bli knäpp på honom! Han har hållt på att gnälla och tjura sedan han kom upp. Han kan inte tala om vad problemet är heller. Han bara sitter på golvet och skriker. Och pratar jag med honom så skriker han ännu mer och ännu högre. Så jag beslöt mej för att ignorera honom, men det funkar sådär kan jag säga. Tålamodet så tidigt på morgonen finns ju inte riktigt. Är drt nån som länner igen det här? Vad ska jag göra? Han gnäller alltså för minsta lilla, alltså en liten tillsägning och det är kört! Jag orkar inte med mer nu känner jag. Snälla vad ska jag göra?

Igår då så va vi och hämtade upp mormor, åkte till City Gross och handlade. Sen åkte vi till Vacatio då, men det fanns inget för våran plånbok där "/ Hua!
Sen åkte vi hem och packade upp all mat och bara tog det lite lugnt.
Till mat blev det revben, ris och beasås! Efter det stoppades Lillprinsen i sin säng och Storprinsen i ett bad och jag ställde mej i duschen.
Och eftersom det va fredag så va det ju Lets Dance kväll! Och jag säger bara det! Den där Anton Hysén kan verkligen svänga på höfterna. Jisses säger jag bara. Om det va nån som missade hans dans igår tycker jag att ni går in på Tv4 play och kollar på det! Mums!

Jag har sovit hyfsat bra inatt faktiskt. Vaknade lite före 4 och hade ont i ryggen. Nickes klocka ringde då med, så fick knuffa på han för att han skulle stänga av den. Han skulle börja jobba klockan 5 nämligen. Men jag somnade om så gott så :) Vaknade när min klocka ringde kl 5. Snoozade tills jag hörde Storprinsen då. Och jag ångrar att jag inte gick upp med Nicke som jag tänkte för jag har inte fått nån lugn och ro tack vare Storprinsens utbrott nu på morgonen.
Men ska ringa Nicke och fråga om han får åka med en stund i eftermiddag. Han saknar nog sin pappa.

Idag då! Ja dagen är oplanerad och jag tror allt det kommer bli en hemmadag. Behöver det känner jag. Måste tvätta lite och så.
Ikväll ska jag hämta min Svärfar och hans Nina på Åhaga. Dom ska gå och se Mark Levengood :) Så då får man agera lite taxi :)

Nää men likabra att sparka igång dagen då!
Ha en fin fin Lördag allihopa! Vad hittar ni på idag förresten?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0