120427

God Freeeedag!

Helgen är nära :) Morgondagen är oplanerad men på söndag är det vedklyvardag! Suck, pust, stön,stånk! Man får väl se det som att man inte behlver köpa ett gymkort när man har hus med vedeldning. För varje gång det ska kastas in ved eller när den årliga vedklyvningen är så kan man räkna det som ett par träningspass! Men så skönt det är när det är klart!
Fast oavsett behöver man inte ha gymkort när man bor i hus. Jag tycker det är mycket att göra hela tiden. Men nu har min kropp tagit semester dom senaste dagarna. Jag har inte ens orkat se på det som behövs göras. Tror det är nån förkylning eller nåt på G! Hoppas inte!

Gårdagen va en av dom tristaste dagarna på länge. Regnet avlöstes av hagel som avlöstes av den stora gula lampan som bara va framme ett par sekunder innan det började regna igen :(
Hoppas på finare väder idag. Men det lovade gubben på teven iaf! Så vi får väl kanske lita på honom. Även om han har en riktigt ful permanent (?)

Storprinsen ska till dagis, vi åker till fina Fia och fikar lite. Nu va det sådär längesen igen. Det får inte hända! Du får se till och ta ditt körkort nu :) Haha!
Efter vi vart där blir det att hämta Storprinsen och sen en sväng till affären för att köpa lite helgmys!
Ikväll är det ju Lets Dance :) Och äntligen har den där Björn fått åka hem :) Jag tål inte åsynen av honom, varför vet jag inte riktigt. Blir bara äcklad av honom på nåt sätt.
Då är det bättre med Anton Hysén :) Yummie! Synd bara att min sambo skulle ha större chans på honom än jag "/

Hur ser helgen ut för er? Några roliga planer ni vill dela med er av? :)

Ha en fantastisk dag!


Kommentarer
Patricia♡

sv: Tack snälla! Det får jag säkert.

Hoppas du får en trevlig helg du också.

2012-04-27 06:50:58
URL: http://patriciac.blogg.se/



En chic mammas bekännelser

godmorgon, idag är det äntligen sol på himlen, hos er med? :)

2012-04-27 07:59:52
URL: http://frureinhold.se



Sandra SG

sv: ja en bra fråga dedär. vet inte ens vrf man gjorde det själv? haha jo det såg riktigt gott ut men va inget speciellt med den glassen..

2012-04-27 08:12:31
URL: http://saaandis.blogg.se/



En chic mammas bekännelser

jo men det är allt bra, önskar tt vi haft mer sol, det var så fint i morse men inte nu :( själv hur mpr du ?

2012-04-27 08:32:11
URL: http://frureinhold.se



En chic mammas bekännelser

det är tyvär samma här nu med :/ ge mig soool och värme bara lite :p

2012-04-27 09:30:19
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0