120429

God Söndag!

Jisses vad dagarna flyger iväg. Hade det inte vart så att Nicke ska vara hemma Måndag & Tisdag så hade jag haft ångest nu :)
Helgerna går lite för fort, allra helst när han är iväg och jobbar.
Han tog med sej Storprinsen igår i grävmaskinen och åkte och jobbade lite. Han ringde en stund senare. "Du får komma och hämta honom för han somnade här" Haha! Sötnosen. När jag kom och hämtade honom så va han vaken men supertrött. Han blev ju givetvis vansinnig i bilen hem. "Jag VILL INTE åka hem mamma!" när vi kom hem frågade jag om han ville sova en stund till. Det ville han så jag la han. Men som vanligt kom han nertassandes efter en stund!

Så då fick han i sej lite mat och sen ville han gå ut lite :) Han spenderade nästan hela dagen ute igår :D Så skönt!
Han älskar sin sandlåda!

Själv fick jag ur tummen och plockade fram dammsugaren medans Storprinsen va ute och Lillprinsen sov. Och jag dammtorkade även :) Duktig jag är :) Skulle behövt torkat golven med, men för det första tycker jag det är vansinnigt tråkigt och för det andra kommer det ju folk hit och hjälper oss med veden så då kommer det dras in skit iaf!

Jag berättade för Storprinsen igår att Alvin och William skulle komma til honom imorn! Han sken upp som en sol och utbrast: "WILLIAM!!" Haha!
Och Fia hade sagt åt William att knäppa jackan så att han inte blir sjuk när han ska åka till Max!
"MAMMA ska vi åka till min kompis Max?" "Ja William." "Åååh mamma nu e jag så glad så jag nästan dör, det va sååå längesen jag träffa han!"
Barn är la för goa! Haha!

Oj! När jag startade appen tyckte jag att jag hade massor att skriva, men nu känns huvet tomt "/
Så då säger jag:



Kommentarer
En chic mammas bekännelser

detsamma :) hoppas att allt är bra denna morgon :)

2012-04-29 09:43:19
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0