Färdig..

..för slakt!

Nää så illa är det kanske inte, men nästan. Idag har jag tagit semester från vedinkörning och röjning i källaren. Eller rättare sagt så har ryggen sagt upp sej idag. Får se om den blivit återanställd imorn. Kanske iaf så jag får kört ut de sista bôset från pannrummet iaf :) Fick lite dåligt samvete när jag var nere och tände i pannan och såg det lilla bôset som är kvar där nere :) Så kan ju hoppas ryggen vill va med imorn så jag får ut det!

Storhandlingen är avklarad idag iaf. Dyrt! Men ett måste! Det tråkigaste är ju ändå när man kommer hem med allt och ska packa upp och placera allt på rätt ställen och packa om storpack med kött och frysa det! Men så akönt att det är gjort nu iaf

Jag har ju då inte gjort allt för mycket idag. Och det skäms jag inte för! Ja visst gillar jag att hålla igång, så man inte blir förslappad i soffan, men jag är inte mer än människa! Jag orkar inte hur mycket som helst!

Nu myser jag med min Storprins i soffan och tittar på katten Gustaf! Han älskar honom :) Haha. Den lilla la sej precis och han somnade själv i sin säng idag med :) Vilket han även gjorde tidigare idag!

Nä! Jag ville inget speciellt egentligen! Kände bara för ett litet inlägg :)


Kommentarer
sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-04-27 10:36:29
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0