Stolt mamma

Jag har ju i tidigare inlägg skrivit om min oro över hur det ska gå när Storprinsen ska sova i stor säng. Jag kan säga att jag är inte det minsta orolig längre. Nu är det 3:e natten han sover i den stora sängen och det har hänt 1 (!) gång hittills att jag fått gå upp till honom och lägga honom igen. Jag är så stolt över honom. Vi pratar varje dag om att han är en så stor och duktig kille, undrar om det kan vara därför han är så duktig..?Nej, jag ropar inte hej än! Jag vet att det kan komma kvällar då han absolut inte vill. Men jag tror; eftersom han inte sover nåt vidare på dagarna längre så hjälper det nog till ganska mycket då han är jättetrött på kvällarna. Så han kanske inte ens orkar protestera :) Det är ju min teori, kan ju finnas en annan anledning med.

Min duktiga kille <3


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron Hjärtegrynet :) Pözz

2012-04-12 07:57:19




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0