160 miljoner anledningar att dagdrömma

Kom på mej själv med att sitta och dagdrömma innan idag.
Jag lyssnar alltid på radio, och så kom reklamen för Lotto med drömvinsten som är uppe i 160 miljoner. Givetvis börjar man fundera på vad i allsin dar man skulle göra om man vann så mycket pengar.

Först och främst skulle jag göra mej själv och Nicke skuldfria. Dvs betala av diverse lån och så. Sen skulle jag köpa ny bil. En som fungerar felfritt!
Sen skulle jag nog fixa så Nicke fick den där verkstan han pratar om att han vill ha, så kan jag blåsa ur det befintliga garaget och göra om det till ett poolrum med relaxavdelning :) Haha!
Det finns ju så mycket man skulle vilja göra!

Vad skulle du göra om du vann 160 miljoner?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0