Fredag 17/8

God Fredag!

Äntligen fredag! Fast för mej spelar det ju ingen direkt roll, varje dag är ju som lördag :) Och denna helgen ska Pappa Nicke snickra hos våra vänner Johan & Fia i Aplared.

Igår va vi mestadels hemma. Gjorde inte alls mycket egentligen.
Lillprinsen bjöd på en riktig sovmorgon till 8,30 :) Men Storprinsen vägde upp det genom att vakna 5,40 "/
Vi va ute lite grann på förmiddagen efter frukosten. Lillprinsen la sej vid 11 och sen gjorde jag lite lunch. Men Storprinsen va för trött för att äta :( Så han gick och la sej. Första gången på flera dagar han sover på dagen så det va riktigt skönt.
När dom vaknat så petade jag i dom lite mat och sen åkte vi till mamma/mormor. Skulle träffa Bobbo och sen hjälpa finaste Therese lite när hon slutat jobbet. Hon åker till Slovenien idag efter jobbet och är borta i 10 dagar :(
Jag och barnen va hemma igen vid 19,30 ungefär.
Då va det dags att göra dom redo för natten.

Idag blir det nog lugn hemmadag. Storprinsen ska till dagis :) Äntligen! Han kommer vara en helt annan kille framöver. Han har varit så gnällig och understimulerad det senaste. Så hoppas att det blir bättre.
Men förutom körning till dagis så är det nog lugnt.

Nä! Snart dags att ta upp mina troll så dom får nåt i magen innan vi ska åka :)


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron min Pussgurka :) Puss på dej

2012-08-17 06:53:44




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0