God Kväll

Söndagen är snart till ända äntligen!

Har haft en riktig utedag! Pappa Nicke och Svärfar harsnickrat lite och Nina målade. Själv laddade jag ner "radioseven" appen, pluggade i hörlurarna och avreagerade mej med trimmern! Gud så skönt det va att bara få komma undan lite. Dock funderar man på en hel del när man går så. Jag gör iaf.

Jag tänker inte gå in på vad det är som har gjort att jag haft så taskigt humör idag. Utan de som behöver veta varför, dom vet!
Nu kommer det säkert förekomma spekulationer bland de andra som kanske känner mej, och det struntar jag i!
Jag orkar inte ödsla min energi på andra som inte ger mej någon energi tillbaka!

Vet inte om det kommer något "dagens inlägg" imorn. Vi får se vilken sida jag vaknar på helt enkelt!

Tills vi skrivs igen: Ta vara på varandra och visa dina nära att du finns där, no matter what!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0