Lördag 11/8

God Lördag!

Igår va en bra dag!
Jag kände mej pigg och på relativt bra humör. Men det bra humöret försvann ganska fort när jag skulle hämta brorsans grejjer och inte kom in där de stod. Så jag åkte dit helt i onödan! Sånt gör mej arg!
Men jag bet ihop och åkte och hämtade upp först Pappa Nicke och sen mamma/mormor och åkte och åt lunch med Bästaste Therese! Som jag har saknat henne, även om det bara är några dagar sedan jag träffade henne :D
Sen åkte vi hem till mamma/mormor för att hjälpa brorsan ta emot sina saker (de saker jag tidigare skulle hämtat) och vi drack en kopp kaffe.
Sen stod handling på schemat! Vi åkte till Maxi denna gången, eftersom Pappa Nicke var med och ville hem. Karlar! Jag avskyr den affären, speciellt en fredageftermiddag!
Nör vi kom hem så försökte jag få Lillprinsen att somna i vagnen men det var lönlöst!

Vi grillade lite kött till kvällsmat. Gjorde det enkelt för oss och hade pommes och beasås till :) Mumsigt!
Kvällen va vääääääldigt lugn faktiskt.
Bara skit på teven..

Idag blir det lugnt. Vet inte riktigt vad det är med grabbarna. Båda två är lite krassliga i magen. Så vi ska egentligen åka till Conny och Fia i eftermiddag men vi får nog hoppa det om dom är dåliga. Inge kul att smitta andra om det skulle vara nånting!
Så vi får se hur det blir! Tråkigt då vi nästan aldrig träffar dom.


Tack för idag, slut för idag



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0