Lördag 18/8

God Lördag!

Oj så glad Storprinsen va över att få åka tiöl dagis igår. Han kunde knappt vänta tills vi skulle åka. Han tjatade från det att han gick upp 6,15 tills det att vi åkte :D
Jag va med honom en stund, han ville inte riktigt att jag skulle åka. Men tillslut så fick jag åka :) Då åkte jag och Lillprinsen och fikade hos Fina Fia!
Har knappt träffat henne på hela sommaren känns det som. Blev ju en kort visit men det är det lilla som gör det! :)
När vi hämtat Storprinsen på dagis så åkte vi till Svenljunga för att handla lite och sen hem för att göra lunch.
Storprinsen sommade i bilen hem, men jag väckte honom när lunchen va klar.
Vid 14,30 gick Lillprinsen och la sej för sin eftermiddagsnap. Som blev en "nap" på 2 timmar (?) Men han sov dåligt tidigare på dagen. Så nu blir det nya rutiner iom att vi åker tidigt på morgonen och så. Men det löser han nog bra :)
Jag och Storprinsen gick över till Frida och Tim på lite kaffe medans han sov.
När pappa Nicke kom hem så startade vi upp grillen och fixade till lite mat..

Idag är en fullbokad dag "/ Vi ska träffa Fia och barnen en stund. Och sen ska vi även träffa Bobbo en sväng. Hur ska jag få ihop allt?
Att jag aldrig lär mej. Men det är ju lite så att man får passa på att göra sånt på helgerna iom att folk jobbar.
Pappa Nicke ska ju iväg och snickra hemma hos Johan & Fia. Och ikväll blir det grillmys hos dom.

Nä det va nog allt för mej!
Ha en fantastisk dag!

Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0